Mamy w swym dorobku realizacje kilkunastu dużych projektów zakończonych wprowadzeniem na rynek nowych lub zmodyfikowanych produktów (ewentualnie usług). Wyznaczenie strategii marketingowej było też wielokrotnie elementem prac nad kompleksową strategią rozwoju firmy.

Coraz częściej firmy poszukują szansy rozwoju w inwestowaniu w nowe produkty lub w zmianę rynku, ewentualnie odbiorców. W takich przypadkach oferujemy kompleksowe strategie marketingowe obejmujące sformułowanie wizji lub nowej wizji produktu, badania rynków, na których będą one lokowane, określenie warunków cenowych i organizacyjnych „wejścia” na te rynki oraz szacunek kosztów całego przedsięwzięcia.

Strategia marketingowa, to kluczowy element strategii rozwoju każdego przedsiębiorstwa, a dobra strategia pozwala firmie zdobyć przewagę konkurencyjną i zwiększyć lub umocnić udział w rynku. Jest to jednak rodzaj przedsięwzięcia inwestycyjnego i wymaga kapitału. Stąd też przy tworzeniu strategii zwykle pokazujemy naszym Klientom dwa rozwiązania. Pierwsze to scenariusz realizacji projektu uwzględniający osiągane efekty przy wielkości finansowania, jaką firma planuje przeznaczyć na wdrożenie strategii. Drugi zaś to scenariusz optymalny w danych warunkach rynkowych wraz z identyfikacją skali dodatkowych środków kapitałowych jakich działania te będą wymagać.

Napisz do nas Kontakt

BAA logo

BAA Polska to zespół doświadczonych ekspertów oraz lider wielopodmiotowych konsorcjów.

Przydatne linki

  • Projekty "START UP"
  • Sukcesja w firmie
  • Interim Management
  • Poszukiwanie inwestorów
  • Strategie rozwoju

Kontakt

BAA Polska Sp. z o.o.
ul. Powązkowska 15
01-797 Warszawa
tel:  (+ 48 22) 562 33 43
fax: (+ 48 22) 562 33 45

e-mail: baa@baa.com.pl

© Solmedia 2018