Analizy marketingowe i badania rynkowe
Coraz częściej firmy poszukują szansy rozwoju w inwestowaniu w nowe produkty, w zmianę rynku, na którym lokują swoją ofertę, ewentualnie innych odbiorców, do których jest ona kierowana. Zbadanie rynku, na którym ma pojawić się nowa oferta i opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, jest kluczowym elementem sukcesu takiego przedsięwzięcia.
BAA oferuje kompleksowe wsparcie w tym zakresie obejmujące sformułowanie wizji nowego produktu, badanie rynków, na których będzie on lokowany, określenie warunków cenowych i organizacyjnych „wejścia” na te rynki oraz szacunek kosztów całego przedsięwzięcia.
Odpowiednia strategia marketingowa pozwala firmie zdobyć przewagę konkurencyjną oraz zwiększyć lub umocnić jej udział w rynku. Jest to jednak rodzaj przedsięwzięcia inwestycyjnego i wymaga kapitału. Stąd też przy tworzeniu strategii marketingowej pokazujemy naszym Klientom dwa rozwiązania. Pierwsze to scenariusz realizacji projektu uwzględniający osiągane efekty przy wielkości finansowania, jakie firma planuje przeznaczyć na wdrożenie strategii; drugi to scenariusz pokazujący, jaki w danych warunkach rynkowych i potencjale operacyjnym firmy może być największy efekt sprzedażowy, ale przy zaangażowaniu dodatkowych środków finansowych.
Chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami
Chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami
BAA Polska to zespół doświadczonych ekspertów, którzy pomagają rozwiązywać problemy biznesowe małych i dużych przedsiębiorców, organizacji gospodarczych oraz instytucji państwowych i samorządowych.
BAA Polska Sp. z o.o.
Szybka nawigacja
Dane kontaktowe
BAA Polska Sp. z o.o.
ul. Powązkowska 44C
01-797 Warszawa
tel: +48 22 562 33 43
fax:
+48 22 562 33 45
e-mail: baa@baa.com.pl